Nyugdíjas operaénekesek, hűtlen feleségek és gyanakodó pilóták. Csütörtökön velük, és egy csomó animált kisállattal, valamint a sokadszor visszatérő Arnold Schwarzeneggerrel támad a filmipar, a Németországból érkező állatkáknak és a mélyen tisztelt kormányzónak azonban nem jutott hely (sajnos ide csak a három legjobb furakodhat be) eheti villámposztunkban.
A sort mindenképpen Robert Zemeckis Kényszerleszállás című drámájával kezdenénk, melynek forgatókönyvírója (John Gatins) és főszereplője (Denzel Washington) is jelöltként látogathat majd el a február végén esedékes Oscar-gálára. A film középpontjában egy kényszerleszállást végrehajtó pilóta áll, akit a „hőstett” után természetesen rögtön bálványozni kezdenek, később azonban több furcsaságra is fény derül (szerintünk a komornyik tette!).
Az Anna Karenina Lev Tolsztoj második regénye, és egyben élete egyik fő műve. Az 1800-as évek végén játszódó történet főszereplője egy befolyásos kormánytisztviselő felesége, aki boldogtalan házasságában, sőt beleszeret egy huszárba, Vronszkyba, aki miatt képes lenne feladni addigi életét. A mű témája a társadalom szemében törvénytelen szerelem, melyet Joe Wrigth álmodott filmvászonra, Keira Knightley és Jude Law főszereplésével.
Szintén ezen a héten debütál a Dustin Hoffman rendezésében készült brit vígjáték, a Kvartett is, ami egy kiöregedett operaénekesek által benépesített nyugdíjas otthonban játszódik, ahol a lakók minden évben énekversennyel ünneplik Verdi születésnapját (hasznos információként leírjuk, hogy ez október tizedikén esedékes). Az idillnek azonban minden valamire való brit vígjátékban meg kell szakadnia, amiről itt az egyik főszereplő egykori felesége, a dívaként viselkedő, ám az éneklésről hallani sem akaró Jean (Maggie Smith) gondoskodik.
Utolsó kommentek